Pages

Tompi - Sedari Dulu

there was no tears i made when he came to my place, i gave him my best smile and showing him my happiness. i know i feel better. even i still found that so-so expression in his face. i keep smiling. widely smiling and showing him that i found the ring, the ring that he gave to me, which i couldnt find anywhere yesterday.

we do casual conversation, like there's nothing happen lately. his face is still showing his so-so feeling that doesnt disturb me, i was doing my best to fix everything.

last night we went to unpar with a couple of his friends. watching TOMPI performances really make me happy. i LOOOOOOVE the way he sings, the way he performs, and the way he entertains ppl. yurra hugs me several time, and sing some tompi's lyric in my ears. i still feel that he's feeling so-so. but i dont care at all. i'm singing all night long.


Tompi - Sedari Dulu

Hatiku berharap
Mungkin engkau kan berubah
Bisa mencintai aku
Seperti hatiku padamu

Hujan badai kan kutempuh
Bintang dilangit kan kuraih
Bila harus ku kan merayu
Untuk cintamu bagiku

Cintamu tlah menjadi candu
Cintamu tlah membuatku membisu
Cintamu ohh seindah lagu
Membuatku tak bisa berpaling darimu

Kau adalah belahan jiwa
Kutahu itu sayang sedari dulu
Kau cinta yang hembuskan aku
Surga dunia disepanjang nafasku

Kau adalah belahan jiwa
Aku cinta kamu sedari dulu
Dan aku takkan berpaling darimu
Sayangku hanya kamu

Cintaku telah terlabuh
Berhenti selamanya dihatimu
Takkan kukayuh menjauh
Biar kurapatkan cintaku padamu

Kau adalah belahan jiwa
Aku cinta kamu sedari dulu
Dan aku takkan berpaling darimu
Hanya kamu

0 comments: